Yhteinen koulutie-kampanja ❤️

11.7.2020

Yhteinen koulutie-kampanja ❤️

"Koulutieni aloitan, repun selkään pujotan, kotiväelle vilkutan, paljon uutta oivallan."

Aloite kampanjaan tuli kuntalaiselta, joka halusi lahjoittaa repun ja tarvikkeita vähävaraiselle perheelle. Siitä se sitten lähti monistumaan ja nyt ensimmäistä kertaa järjestämme  Huutjärven koulun vanhempainyhdistyksenä reppu ja/tai penaalilahjoituksen tulevien ekaluokkalaisten perheille.Tarkoituksena tukea kaikkia pyhtääläisiä vähävaraisten perheiden lapsia koulutien alkaessa.

Haku mukaan heinäkuun ajan, reput toimitetaan elokuun alussa. Yhteydenotot sähköpostitse vanhempainyhdistys.huutjarvi@gmail.com
*Laita mukaan tieto vaikkapa lempiväristä tai jos toiveissa joku tietynlainen reppu.
*Emme jaa yhteystietoja eteenpäin

Lahjoittajat:Kuka tahansa voi tehdä reppu- tai penaalilahjoituksen tulevalle ekaluokkalaiselle. Ole yhteydessä yllä annettuun s-postiin ja kerro mitä haluaisit lahjoittaa. Penaaliin lahjoittaja voi valikoida koulutarvikkeet kuten kynän, kumin ja viivoittimen.

Olemme myös omalta osaltamme yhdistyksenä mukana ostamassa muutaman koulurepun sitä tarvitseville.

Huom. Jotta ei tulisi turhia reppulahjoituksia, keräämme heinäkuun ajan tarvitsevien perheiden tiedot ja ilmoitamme tämän jälkeen reppujen/tarvikkeiden määrän ja toimituspaikan halukkaille lahjoittajille.

Ole mukana tukemassa paikallisesti lasten hyvinvointia ja yhdenvertaisuutta!

Terveisin Huutjärven koulun vanhempainyhdistys

Kuva:iStock