Tapahtumat

Vanhempainyhdistys järjestää muun toiminnan ohella erilaisia tapahtumia, jotka voivat esimerkiksi tukea perheiden yhteistä tekemistä. Meidät voi bongata myös monesta muusta paikallisesta tapahtumasta!

Navetan Vintin joulutori 14.12.2019

Vanhempainyhdistys oli mukana Navetan Vintin joulutorin järjestelyissä osallistumalla tapahtuman liikenteenohjaukseen.

Koko perheen joulupiparitalkoot 3.12.2019

Tiistai-iltana 3.12.2019 koulun käytävät täyttyivät piparitaikinan tuoksusta, hyväntuulisesta juttelusta ja lasten naurusta. Piparitaikinan meille leipoivat Heinlahden Martat, heiltä saimme myös osaavia apukäsiä piparien paistamiseen. Oli ilo nähdä, kuinka paljon perheitä saapui pipareita leipomaan!

Huutjärven koulun joulunavaus 28.11.2019

Vanhempainyhdistys oli mukana koulun joulunavaus -tapahtumassa omalla toimintapisteellään, jossa askerreltiin yhdessä koko perheen voimin upeita joulukoristeita, kortteja ja tonttuovia! Ihania pieniä askartelijoita ja heidän vanhempiaan tapasimme illan aikana.

Puhdas Pyhtää -siivoustalkoot 1.10.2019

Ensimmäinen tempauksemme viime syksynä oli Puhdas Pyhtää -roskakeräys 1.10.2019. Haastoimme koululaisten vanhempia, alueen muita asukkaita sekä muita pyhtääläisiä yhteisöjä mukaan siivoustalkoisiin, jossa keräsimme roskia alueen kävely- ja pyöräilyreittien varsilta. Mukaan talkoisiin osallistui mm. Pyhtään kunta sekä yli 30 aktiivista hyväntekijää!